Another list!

Senaste..

Låt du hörde: Rock this party - Bob Sinclar.
Film du såg: A walk to remember.
Mat du åt: En cesar sallad pa McDonalds.
Kram: Elena.
Puss: I don't kiss and tell ;-).
Fest: Fredags.
Känslan: Glad och shoppingsugen.
Ilska: I sondags pa Kastrup.
Resa: Pa fredag da jag aker hem till Sverige igen.
Glädje: Nar jag fick traffa en del av min "Starbucks-familj" idag!
Dröm: Kommer inte ihag.
Boken du läste: I en annan del av Bromma.
Personen du träffade: Sayed, Mari-e och Elena.
Personen du pratade i telefon med: Cecan.
Personen du fick sms av: Pappa;
Gången du åt en 7-eleven korv: De har jag aldrig gjort!
Gången du var utomhus: Nyss - nar jag skulle ga hit.
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Innan jag akte till Dublin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0