En till!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Just nu använder jag ingen.
2. vad använder du just nu för skor? Ett par från märket Victoria
3. favoritfärg på kläder?
Lila och mossgrönt - i alla fall just nu.
4. favoritmaterial på kläder? Ingen aning, Allt?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En ny partytopp
6. favoritaffärer? Typ alla.
7. favoritmärke? En blandning, men baskläder - H&M

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
En gammal.
3. smycken? Jag brukar inte använda smycken, men har alltid på mig ett halsband när jag ska festa!
4. solglasögon? Inga.
5. nagellack? Inget.
6. mp3? Ipod Nanon
7. mobil? Yepp, en Samsung

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Inget tror jag.
b) handväska eller liknande just nu?  Plånbok, kamera, tuggumi, penna och almenacka.
2. vad är du beroende av? Godis?
3. vilken sorts lipsyl använder du? Inget.
4. vad tror du på? Jag är öppen för allt.
.5. vad köpte du senast? En kofta.
6. har du nåt husdjur? 1 hund och 2 katter.
7. vad bor du i? I ett hus.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha lite bad ;)

2008-08-31 @ 20:25:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0