Lista! (Jag är uttråkad)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag jobbade på Starbucks.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Jag hade inga i år.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

5. Vilka länder besökte du?
Dublin, London och Danmark.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
En egen lägenhet kanske :-)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas, och varför?
14/5, då flyttade jag tillbaka till Sverige från Dublin!

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick jobb som Barista på Starbucks kanske.

9. Största misstaget?
En lördag för typ 3 veckor sedan!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara några småförkylningar

11. Bästa köpet?
Mina party linnen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag kom hem från Dublin och kom in på högskolan.

14. Vilka sånger/band kommer alltid att påminna dig om 2008?
The Frey och Apologize.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, jag hade hemlängtan till tusen i början på året.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dricka så många G&T's

18. Hur tillbringade du jul?
I London.

19. Hur många one-night-stands?
;-)

20. Favoritprogram på TV?
Många, haha.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

22. Bästa boken du läste i år?
Åse av Denise Rudberg.

23. Största musikaliska upptäckten?
Jadu.. Jag vet inte.

24. Något du önskade dig och fick?
Att jag fick träffa mamma och pappa!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte.

26. Årets bästa film?
Sex and the city.

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kalas på dagen, Östersjö på kvällen.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag tycker det har varit ganska så bra!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Svartklädd pga Starbucks, haha.

30. Vad fick dig att må bra?
MSN:a med vännerna

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac Efron, haha. Har ni sett hans sexpack liksom?!

32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen.

33. Vem saknade du?
Vännerna!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina flatmates!

35. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Ta inte allt för givet kanske, haha.. Jag vet ärligt talat inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0