Kristianstad Högskola!

Igår var det introduktions-/inspirationsdag för alla nyblivna studenter på HKR, var en hel massa info om allt mjöligt. När dagen var slut kan jag lova att det var det fler än jag som var helt slutkörda! 
Jag bestämde mig i alla fall för att gå på insparken, i alla fall någon av dagarna. Tycker att annars är risken att de andra kursarna har kommit mycket närmare varandra och man vill ju gärna vara en i gänget!

Det känns ganska tryggt att jag har fler på skolan som jag känner bl.a Cecan och Becka. Cecan ska läsa Ekonomi med Valfri inriktning och Becka läser Offentlig Förvaltning och jag ska läsa till Revisor. Jag tycker inte att det vi läser låter helt fel i alla fall :-)


Puss!  

Kommentarer
Postat av: Sara

ekonomi.. Usch :p

2008-08-24 @ 22:50:50
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0