I'm driving one of your cars!

Kom nyss hem ifrån en biltur med syrran, precis lagom till att SATC börjar! 
Köpte två tidningar vanliga VeckoRevyn och "Den lilla rosa VeckoRevyn". Får bli till att plöja igenom dem innan det är läggdags, men känner jag mig själv rätt så blir inte det förräns om ganska många timmar ;-)

Det är så svårt att veta vad man ska skriva om, de händer inte något roligt i mitt liv just nu. Fyllde nyss 20, hade en liiiten kris där på typ några dagar. Men det är över nu, vilket känns pretty damn good! Det enda "roliga" som kommer hända i mitt liv nu inom de närmaste två månaderna är att jag ska börja plugga... Ekonomi. I Kristianstad. Närmare bestämt Revisor/Controller. Jag kommer ihåg att när jag såg det programmet i utbildningskatalogen när jag var ung. 16 så bestämde jag mig för att, det, det skulle jag plugga. Men jag trodde aldrig att jag skulle göra det eftersom jag typ alltid ångrar mig i sista sekund eller helt enkelt glömmer bort det, men så var det inte i detta fallet och de känns faktiskt bra!

Ha en skön kväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0