"Va?!"

Idag träffades Becka, syrran och jag i Sölvesborg, skulle käka glass. Blev diam och polka, ganska så bra kombo! Vi snackade lite allmänt om livet och lite skvallrade vi såklart, haha. Det enda jag kan säga är att det kan hända mycket på ett år! Sen skulle vi ta lite "hopp-kort", det är mycket svårare än vad det ser ut, i alla fall enligt oss tre. Innan vi körde hem så körde vi inom "Lasses" där jag skulle ha pommes med, hör och häpna, majonäs. Vissa ryggar helt när jag säger att jag äter pommes med majonäs, men det är sjukt gott, prova, ni kommer inte bli besvikna. Visst det låter sjukt onyttigt, de är det också, men vem äter något sånt varje vecka? Inte jag i alla fall.

Nu blir det lite film tittande.
Sov sött!

Puss!

Foto tagit av Cecan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sicken en liten mästerfotograf vi har bland oss :p

2008-07-25 @ 13:56:11
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0