Lista!

1. När gick du upp idag?
Jag vaknade vid 10, å se sov jag lite till ;-)

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio
Mamma Mia.

4. Favorit-TV- program?
Gossip Girl, Ugly betty, Greys Anatomy m.fl.

5. Vad åt du till frukost?
Jag skippade frukosten och käkade pasta med lax och bladspenat, det ni!

6. Vad är ditt andranamn?
Maria.

7. Din favoritmat?
Svårt att välja men jag älskar lax!

8. Vilken mat gillar du inte?
Brunabönor, blä!

9. Favoritchips?
Pepper chips.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Haha, jag lyssnar inte på CD. Jag använder min Ipod i stället!

11. Vilken bil kör du?
En Volvo v50 alt. en Renault Clio.

12. Favoritmacka?
Zekes kycklig curry.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Självupptagna människor, hallå, jag vill också säg något!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Stuprör med någon skön topp!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Goa.

16. Favoritklädmärke?
Acne.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Skanör/Falsterbo.

18. Favorittid på dagen?
Runt 14.00.

19. Var är du född?
I Lund.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Njaa, de tycker jag inte.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Läkare.

27. Bästa barndomsminnet?
Det finns många.

28. Varit i Afrika ?
Ja, två gånger.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Nej, *ta i tr*.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag!

32. Favoritrestaurant?
En kinaresturang i Krstd, vet ej vad den heter.

33. Favoritblommor?
Rosor.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Mcdonald.

35. Äger du en cykel?
Ja.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Acne.

37. Läggdags?
Runt midnatt.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma, pappa och Cecan.

Vad lyssnar du på just nu?
Ljudet av mina knapptryckningar på tangentbordet. 

40. Favorit färg
Lila.

41. Hur många tatueringar har du?
Noll.

Kommentarer
Postat av: Cecan

Ärligt? har du ingen cykel?!

2008-10-14 @ 02:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0