About me!

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT ...

kräkas: Typ sånna program som "du är vad du äter".
gråta: Program där djur far illa.
skratta: Komedier.
bli glad: Friends & Sex and the city.
Bli uppgiven: Dokumentärer.
byta kanal: Reklam.
inte zappa: Sex and the city.
gilla motorprogram: Pimp My Ride.


SENASTE ...

äckliga lukt du känt: Min hund som kom och la sig i sängen - blöt!
goda lukt du känt: Syrrans goda parfym.
gången jag kände mig lycklig: Igår, tillsammans med vännerna.
gången jag grät: Jadu, de var längesedan.
inköpet: Pommes.
spanet: Hehe, inte skriver jag ut hans namn i alla fall ;-)
biofilmen: Mamma Mia.
palmen jag låg under: I Tunisien.
person jag velat ge en käftsmäll: Syrran.


PEST ELLER KOLERA ...

gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve: Kareoke, helt klart!
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips:  Aldrig mer chips.
i en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing el Helge Fossmo: Linda, helt klart.
maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: Helst inget, men om nått Carolaö
göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: En tarmröntgen går fort, I hope, så det blir det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0