Jag har...

Jag har:
(x) snott den här listan
(x) varit full
(x) fått sparken (Dock inte i Sverige)
(x) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) haft one night stand
(x) avfyrat ett vapen
(x) sett någon dö
( ) medlem i 10.000 m klubben
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi i Tokyo
( ) åkt snowboard i Colorado
(x) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) varit med om en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna (ett halvt kryss, filosoferat under stjärnorna)
( ) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fyllt på olja i bilen
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) stulit (men de var inte medvetet)
(x) åkt rullskridskor
( ) varit förlovad
() hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
( ) Blivit spydd i munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0