25 frågor om dig själv!

Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Skolkar du? Nej
Gör du frukosten själv?  Japp.
Har du suttit i rätten? Nej.
Har du slagit ner någon? Nej, de har jag inte..
Har du pussat någon av samma kön? På kinden :)
Har du varit på strippklubb? Ja, typ.. I Tyskland, haha.
Vad gör du när du blöder näsblod? Har aldrig hänt.
När grät du senast? När jag tittade på en film, för typ 2 veckor sen-
Vem kan du prata om allt med? Vännerna.
Har du solglasögon? Yes.
Vem pussade du senast? Hehehe, säger jag inte ;-)
Vem kramade du senast? Mamma.
Vad är din högsta önskan just nu? Säger jag inte, då kanske den inte slår in ;-)
Vad heter den hårspray du använder? Fructis nått..
Vem gillar du? Dig?
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart som natten, hehe.
Har du string på dig just nu? ;-)
Känner du någon som heter niklas? Ja.
Har du bärbar data? Japp, jag älskar den ;-)
Är du blyg? Ibland.
Vad tänker du på just nu? Framtiden.

 

 

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?


Mage, ben eller armar? Mage.

Bruna,blå eller gröna ögon? De kvittar.
Långt eller kort hår?  Beror på… Men inte jättelångt!
Charmig eller rolig? Båda delarna ;-)
Röker eller snusar? Inget men om något, snusa.
Vad kollar du först in på det motsatta könet? Ansiktet

Hur stor betydelse har kläderna? Gaaanska stor.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Dig?
Gillar någon annan dig just nu? De vet jag inte, kan ju alltid hoppas ;-)

HAR DU

Blivit kysst?  Ja!
Stått på scen? Ja :P
Varit med om en bilolycka? Nej, *ta i trä*
Klättrat på berg? Nej, men i träd:P


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt?  Varmt!
Blått eller rött? Blått
Regn eller snö? Snö!
Ull eller bomull? Bomull
Rosor eller tusensköna? Rosor
Vår eller höst? Vår
Historia eller vetenskap? Vetenskap.
Matte eller engelska? Engelska!

SENASTE SOM DU


Träffade? Mamma & Pappa.
Pratade i telefon med? H, tror jag.
Sov tillsammans med? Min katt Måns :-)


ÖVRIGT

Svär du för mycket? Njaa..
Vilken låt lyssnar du på just nu? "How do you sleep"

Hur ser ditt skrivbord ut? Har inget här i stan.
Hur är vädret just nu? Mörkt.
Vart skulle du vilja åka? New York, Grekland, Italien, Kroatien!
Vill du ha barn? Tror inte de.

I såfall vad skulle dom heta? Jag gilar namn så som Wilma, Tuva, Rasmus, Lucas och sånna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0