Hahaha!

Läste igenom min kompis Saras blogg innan idag och kolla vad jag hittade:

Ångest och ingenting

Usch. Allt jag har att säga om lördagskvällen =/ Det ska aldrig hända igen! Aldrig. Får bara inte. Tänker inte skriva mer om det =P
Men det var en trevlig kväll endå =P

Snart kommer V. och vi bara måste reda ut allt om helgen! =D haha

Over and out.
/S.
2008-06-23 @ 12:57:31

Haha, den kvällen fick Sara och Rebecka i sig en eller två för många tequila shots, haha ;-) Inte för att jag var så mycket bättre, men i alla fall ;-) Det är kul när man kan gå tillbaka i bloggar såhär och titta, då kommer en massa roliga minnen tillbaka!

Puss! 

Kommentarer
Postat av: becka

hahah.... ja, men de va kul den kvällen! XD

2009-04-06 @ 17:34:24
URL: http://gepzy.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0