En liten lista!

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Svar: Jag var ett lugnt barn.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Svar: Solsemester!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar:
Jobbar i någon cool stad.


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Svar: Inte så ofta som jag skulle vilja!

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Svar: Chace Crawford, hehe!

6. Hur är du klädd just nu?
Svar: Jeans & en kofta.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Svar: Leka bank, haha.

8. Har du åkt ambulans?

Svar: Det har jag aldrig gjort.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Svar: Mojito!

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Svar: Oj, jag vet faktiskt inte.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Svar: Nej, jag tror inte de.

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Svar: Inget speciellt, haha.

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: Kan inte komma på nått nu.  

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar:
Ja.


15. Vilken film såg du senast på bio?

Svar: Kommer inte ihåg, var evegheter sen jag var på bio.

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Svar: Katoffler, tös, påg. 

17. När känner du dig som snyggast?

Svar: When I'm redady to party!

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Svar: Nopp.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Svar: När hela vår klass började gunga fram och tillbaka så vår lärare blev sjösjuk.

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar:
Alone med E.M.D.


Kommentarer
Postat av: sara

svar>> haha men? :p herreguud

2009-02-25 @ 19:33:51
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: sara

BTW, hahah det med klassen va hilarious :P gjorde ni verkligen det!?

2009-02-25 @ 19:34:32
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: sara

svar>> haha jasso :p de kommer jag inte ihåg heheh

2009-02-25 @ 19:42:06
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0