Hahaha!

Allmänt:
Vem är snyggast i världen: Svårt...Men Chace Crawford är det veeeerkligen inget fel på!
Ska bli skoj: Att åka till New York!
Ska inte bli skoj att: Tentan i Statistik II
Önskar att jag var bättre på: Matte, haha ;-)
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina acne jeans!
Mig själv med tre ord: Glad. Festprissa. Kvällsmänniksa
Jag tränar: Är medlem i Fitness 24/7.
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Slööö.
Något jag absolut inte äter: Bruna bönor!
Kläder just nu: Wrangler jeans, t-shirt där de står "Love is all we need" och en kofta.
Vad sa du senast: "Ja, det låter gott".
Hur många kuddar sover du med: 2.
Spelar du något instrument: Kalle Johansson på piano kan jag spela, haha.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Slösare.
Bästa film: Titanic.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Absolut.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag vet faktiskt inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0.
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig?: Ja!
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Kräftan, men de stämmer då inte in på mig.
Rädd för insekter: Nej.
Äckligaste insekten: Spindlar.
Det här är jag bra på: Ge folk komplimanger.
Bästa bok: Pojken som kallades Det.
Vad vill du jobba som: Jag vet inte..
Chips, morötter eller godis: Chips
Pizza eller hamburgare: Hamburgare.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Jag vet inte, men jag skulle vilja ha en fyrklöver.
Stökigt eller välstädat (hemma): Stökigt.
Gungar du på stolen: Nej.
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger.
Gillar du att sjunga: Yes!
Anser du att du är stark: Jag vet inte, haha. Jag brukar inte lyfta folk, de brukar lyfta mig i stället, haha.
Använder du knark: Nej!
Kaffe, te eller inget: Te.
Favoritfärg på kläder: Beror på humöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0