Snö!

I kväll har det snöat här i Kristianstad, fast tyvärr är det precis på nollan så de blir bara slask, tradigt! I morron är det skola, eller, inte skola, skola utan grupparbete. Går seeeegt, och jag börjar bli riktigt nervös för hur det ska gå. Men happy thoughts, happy thoughts, haha!
Var och införskaffade lite förnödenheter idag och med mig hem fick jag brämhults blåbär-hallon smoothie. Jag vet att det är mycket billigare att göra smoothies själv, men once in a while får man unna sig något, haha. I alla fall var den riktigt god, så jag tycker ni allt ska testa den.
Nu ska jag kolla klart på filmen sen blir det att nana i min nya sleepie t-shirt "The Filthy Youth". Lyssna på bandet, sooo damn good!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0