...

Vad blir ditt namn baklänges:
airotctiv

Platt eller lockigt hår?
Lockigt.

Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja.

Vad har du för startsida på internet:
msn.se

Vem ringde du senast:
Kommer inte håg, mamma tror jag.

Tycker du att sengångare är söta:
Ja, väääldigt söta!

Har du haft vattenkoppor:
Japp.

Har du någon gång testat karate:
Ja, de var skitkul!

Vilken mobilsingnal har du:
Ring ring.

Minimorötter eller pommes frites:
Minimorötter med dipp.


Vad längtar du mest till just nu:.
New York och sommaren!


Vilken tv-serie är bäst:
One tree hill och gossip girl.

Kan du gå ner i spagat:
Nej, hehe.

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att nått ska hända mina nära och kära.

Har du varit kär i en kändis:
Ja, har inte alla varit de?

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ibland.

Vad ska du döpa dina barn till:
 Jag vet inte, vet inte ens som jag vill ha.

Sol eller snö:
Sol!

Snyggaste läraren:
Nej, fy, hade inga!

Är du mörkrädd:
Ja, lite.

Ljust eller mörkt när du ska sova:
Nått mellanting.

Godaste drickan till frukost:
Juice

Duscha eller bada:
Duscha.

Kan du ditt mobilnr utantill:
Yes

Sjunger du på toan:
Nej, bara i duschen.

Är du höjdrädd:
Liite.

Vilket land vill du åka till:
USA. Snart åker jag!!!

Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Vår roliga konversation på MSN.

Vad tänker du göra nu:
Börja kolla på Gossip gir & OTH, de nya avsnitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0