Visste ni att jag varit med om en brand?

2008-03-03 03:02 Dublin, Irland
Is their a fire?!?!?!?! Yes!!!!!

Kom nyss hem, fy fan, det brann här i vårt hus, har aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv. När jag såg röken så tänkte jag, e de nu jag ska dö? Jag å Isa vi sprang ner för alla de tusen miljoner trappor som finns, halvt gråtande halvt skrikande, typ. När vi sedan kom ut så va det som en fucking film, brandmän, polismän, you name it. Brandmänen bara; relax, take it easy girls, nehe, vi sprang utav satan ska ni veta!

Nu måste jag få lite sömn!


Kraaaam

I och för sig var den inte så stor, men tillräckligt för att få oss att börja gråta och skaka som asplöv..

Puss!



Kommentarer
Postat av: terese

typ som vi var med om i london. men skillnaden var att hos er brann det verkligen och inte på vårt hotell. men rädslan var ju typ samma innan man visste.

2009-02-05 @ 02:00:46
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0