Dublin!

Tänkte jag skulle ta en paus i pluggandet och lägga in en liten resumé för halvåret i Dubin, roooliga minnen!


Här bodde jag de första 2 månader, ett twinroom i Dublin 1, jävligt fräsh lägenhet må jag säga!


Sen flyttade jag hit. Mount Joy Square också Dublin 1...


...Innnnte lika fräsh lägenhet, hahaha!!!


Gick mkt på stan, här ser ni The Spire, 120m hög. Ligger på O'Connell St.
5 min från mitt!


Full Irish Breakfast. Ser inte gott ut, men det var det!


Min Koreanska flatmate & hennes pojkvän gjorde någon typ av Sushi...


.. Det var sjuuuukt gott!


Gick mycket i Dublin, därav mina starka vader, haha!


I början gick jag runt med en karta, den behövde jag inte använda så länge!
Men två mobiler behövdes iaf, en svensk och en irlänsk!


G&T's dracks det måååånga och det resulterade i många galna nätter!


Picknick i Pheonix Park några dagar innan jag skulle åka hem!


Uppe på en staty, var lätt att komma upp, ner - inte så lätt, haha!


Trinity College, kanske pluggar jag där i framtiden?


En ooooovanligt fin dag i Dublin, när det är så fint på Irland vill man aldrig åka hem!


3 stycken rundor blev det till London för att hälsa på Cecan.


Shit, glömde nästa. Jag jobbade ju på Starbucks, Ballsbridge.
Kändes som om det var det enda jag gjorde, haha!

Så såg ungefär mitt år i Dublin ut!

Puss!

Kommentarer
Postat av: pryd

Ser fram emot att besöka dig i Dublin, tror jag hoppa Full Irish Breakfast

2009-01-15 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0