En perfekt utekväll...

.. Enligt mig, Victoria Magnusson, ser ut såhär!

¤ För det första måste man har haft en perfekt förfest (se inlägget nedan) och har den där sköna känslan att vad som helst kan hända, vad som helst!
¤ Kommer fram till utestället och tada -  ingen kö, då snackar vi flyt!
¤ Går fram till baren beställer en Mojito och blir serverad av ställets snyggaste bartender, kan inte bli bättre! (Åk till Grand i Kristianstad, sjukt snygga bartenders).
¤ När man sedan suttit och chillat  lite, så är det dags att uppsöka dansgolvet. Ska vara lagom med folk, inte för mycket, de suger! Självklart ska det vara bra musik, typ dagens hits blandat med det bästa från igår, om ni förstår ;-)
¤ Sen självklart vill man ju alltid få ett ragg, eller hur? Enligt mig ska han vara något äldre, dock inte över 24, inte enligt mig i alla fall och så ska han självklart vara lång. När han sedan går förbi ska han vara sådär snygg att man inte kan släppa honom med blicken och så fort han försvinner så vänder man sig om till kompisen och båda säger "såg du honom". Sedan är det bara att springa efter, lägga in en stöt och hoppas på det bästa!

¤ Sen kanske det går så bra med ditt ragg att du blir bjuden på efterfest, och min perfekta efterfest skriver jag om i morgon!

Puss!


Kommentarer
Postat av: becka

jo den där beskrivningen på en snygg kille känner jag igenom ;)

2009-01-08 @ 23:23:15
URL: http://gepzy.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0