Frågor & Svar!

Vad gör du om 10 år?
Då är jag färdigutbildad ekonom och har förhoppningsvis en bra position på ett företag.

Varför gillar du ekonomi?
För att de är intressant och riktigt roligt!

Vad gör du om din kompis skulle ligga med din pojkvän?
Säga hejdå till både killen och kompisen!

Vilken är din drömkille?

En blandning av Chace Crawford & Ed Westwick.

Gillar du facebook?
Ja, det gör jag.

Vart vill du flytta när du plugga färdigt?
Stockholm eller till någon storstad i världen.

Vilken är den bästa kompisen, tjejer eller kille?
Tjejer.
 
Vad lyssnar du på för musik?

Allt möjligt, men mest sånt man kan dansa till!

Vad tycker du om Chad Michael Murray?

Att han är en riktig hottie!

Kan du sjunga?

Nej, hehe.

Drömbil?
Jadu, de är svårt att välja, men jag gillar Volvo C30.

Största rädsla i livet?
Att förlora någon som står mig när.

Om du fick välja precis vart du vill, vart skulle du bo då?

I någon storstad, New York kanske! :)

Vad vill du ha i morron kväll?
Hahahaha! Jag vill ha en gratis drink och lite kul med a random guy, hahaha!

Vad jobbade du med i Dublin?
Jag jobbade som barista på Starbucks.

Vart bodde du i Dublin?
Först i Summerhill, sedan i Mount Joy Square.

Hur länge bodde du i Dublin?
6½ månad.

Ångrar du något du gjort i ditt liv?
Tycker inte man ska ångra något man gjort utan i stället det man inte gjorde! Även fast man inte känner så när man vaknar upp på söndags morgonen

Vilken är din favoritdrink?
Mojito!

Vad är de västa du gjort när du var full?

Tycker jag inte vi ska skriva här..

Kommentarer
Postat av: becka

en gratis drink?! jag hade hällre velat ha någon av det motsatta könet ;P

2009-01-30 @ 20:19:44
URL: http://gepzy.livelournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0