Hur ska detta sluta?

I helgen blir det lugnt - för lugnt! Jag kommer börja klättra på väggarna, kanske jag till och med får för mig att göra något vettigt, vem vet! Jag har inte varit hemma en heeel helg på läänge, har alltid gjort något på antingen fredagen eller lördagen. Känns lustigt mycket lustigt! Men jag får ta igen det nästa lördag i stället, då det är  "Hela Huset Skakar" på Harrys i Karlshamn, båda dansgolven är öppna och mycket folk, just the way I like it!
Förfest med kompisar, singstar och mojitos, sen är det "tjo faderittan fem fingar på ....", så hade de kanske varit om jag varit en kille, nu är jag som tur inte det!! För oss tjejer är det mer "Hey Ho, Let's Go!"

Puss!

Kommentarer
Postat av: terese

vill med festa... :( :P

2009-01-22 @ 20:39:10
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se
Postat av: sara

sounds fun :)

2009-01-23 @ 16:05:58
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0