It started out with a kiss!

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Victoria
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hej det är Vickan.
Ringer det mycket till dig? Nej, inte speciellt..
Ringer du mycket? Ganska.
Vem ringde du senast? Hanna.
Hur mycket pengar har du? Inte såå mkt.
Senast kramat och när? Jag kramade två söta vovvar innan i dag.
Antal timmar sömn inatt? 8 timmar ung..
Sov du ensam? Japp.
Vem sov hos dig senast? Rebecka.
Vem vet mest om dig? Mina vänner.
Vem vet du mest om? Vem? Mig själv, haha :P
Vad ser du fram emot? New York!
Vad vill du ha just nu? Chips.
Vem hånar du? Blondinbella, haha.
Vem längtar du mest efter? Jag längtar efter Harrys, hahah ;-) Ingen utekväll ikväll inte!
Vem vill du helst slippa? Kan ju inte skriva ut namnet här.
Vem stör du dig på? Blondinbella, haha!
Vem vill du sova bredvid inatt? Nate i Gossip Girl! Hahaha!
Vilken buss åker du oftast? Jag åker inte buss.
Vilken årstid är det nu? Vinter.
Anser du dig själv snygg? When I'm ready to Paaaaarty! Haha!
Har du varit kär? Japp.
Är du kär nu? Nopp.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?  Båda delarna. Hahah! Fast jag raggar inte såå, jag flirtar mer ;-)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, de gör jag!
Vad åt du senast? Köttsoppa
Är du polare med grannarna? Japp.
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Hos sitter i soffan här. 
Vilken tid gick du upp imorse? För sent...
Vad gjorde du kl 2 inatt? Kollade på en film.
Vad är det första du gör på morgonen? Säger: Bara fem minuter till!
Vad ska du göra efter det här? Ät mat!

Kommentarer
Postat av: saras

haha blondinbella :ps

2009-01-25 @ 19:25:54
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0