...

 Ditt namn? Victoria
Födelseår? 1988
Hur Lång är du? Jag e liiiten, typ 156...
Spelar du något instrument? Nej, men innan spelade jag lite blockflöjt ;.)
Dina första tankar när du vaknar? Jag ORKAR inte!
Vart befinner du dig just nu? I soffan
Har du några husdjur? 2 katter och1 hund
Är du singel? Ja ;-)
Vem är snyggast? Ka j inte bara välja en, helt omöjligt.
Vem vet mest om dig?
Jag själv.
Vad vill du ha just nu?
En resa
Rädd för?
Mörker, jaa, de e sant!!
McDonalds eller Burgerking?
Mcdonald
Sjunger du?
På singstar
Vad har du för skostorlek?
37
Vill du gifta dig?
Kanske. Troligen
Kommer du överens med dina föräldrar?
Ja.
Din hårfärg? Smutsblont eller vad man säger.
Skor du hade på dig idag?
Nike. Skulle hälsa på 11 små valpar :-)
Kläder du har på dig?
Strumpor, underkläder, puma-pants, t-shirt och en hoodie. En slapp lördag!
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck?
Köttfärsås och spagetti. Apelsinjuice.
Hur svarar du i telefonen hemma? -
Hej de e Victoria
Hur svarar du i mobilen?
- Hej de e Vickan
Sov du ensam inatt?
Ja.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sooov.
Vad var det senaste någon sa till dig?
"Kan du googla det receptet till mig?"
Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt
Godaste glassmaken?
Finns så många goda :)
Drömmer du mardrömmar?
Inte ofta
Favoritklädsel?
Jeans & en snygg top.
Favoritgodis?
Surt godis!
Hur många kuddar sover du med? 2, anars kan jag inte sova :P
Längtar du mest efter just nu? Sommaren
Vad luktar det nu om du sniffar lite?
Maat!
Saknar du någon just nu?
Nej, och om jag saknar någon ringer jag personen ;-)
Snus eller cigaretter?
Neeej!
Vill du ha barn?
Nej!
Längtar du till din nästa födelsedag?
Nej,
Är du blyg?
Ibland.
Tycker du att du har fin dialekt?
Hahaha. Neeej fyyyy!!
Tycker du om fester? Jaaa…. :-)
Tycker folk du är snygg?
De har jag fått höra.

Har du använt någon hårprodukt idag?
Shampoo. Är inte så noga med spray å så när jag bara ska vara hemma :-)
Vad har du för planer till helgen?
Slappa!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget:
Som den e
En bra film?
Titanic!
Vem får en kram?
Många!
Vem får en puss?
Du?
Sprit, cider, vin eller öl?
  Sprit
Hund, råtta eller katt?
Katt
Tycker du om din pappa?
Ja.

Kommentarer
Postat av: saras

listor listor listor :P

2009-03-29 @ 18:54:45
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0