IT

I morgon börjar en ny kurs, närmare bestämt IT, får se hur den är.. I fredags var jag, Cecan och O hos Sara på ett Mary Kay möte, köpte ett mirakel-kit, får hoppas att den gör mirakel with my face, haha! Sen i lördags var jag och hälsade på 11 stycken små rottweiler valpar, såå sjukt söta! Jag kidnappade hem Basse (pappan till valparna) så han skulle få lite uppmärksamhet och lite lugn och ro, men han var inte så sugen på att busa med mig, han följde bara efter pappa hela dagen och när jag väl fick upp honom, ja, då var han uppe i 5 minuter sen ner till mamma och pappa igen, men han är riktigt go i alla fall :-)
Nej, nu ska jag köra och köpa lite frukost till i morgon bitti, sen blir det lite plugg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0