Lovar du ...

Lovar du att vara ärlig? Ja!

Du heter: Victoria

Smeknamn: Vickan, Vic, Vicke, Vicky, fast mest Vickan.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Då lyssnar jag bara på glada låta, varför göra det värre?

Beroende av: Jaaadu, jag är ju beroende av mat och dryck, måste ju överleva, hehe ;-)

Vad tror folk om dig?: Att jag är en blyg tjej trodde de innan, nu tror de väl att jag är snäll, gald och alltid upplagd för fest.

Stämmer det?: Ja, iofs är jag inte alltid så snäll, men de vet mina kompisar om, haha.

Vad får du oftast komplimanger för?: På bloggen - inga, hehe. I "verkligheten" så får jag inga komplimanger för något speciellt, mest att jag är söt och snäll, men hallå, de får ju alla :-) En gång sa en killkompis att man verkligen kan prata med mig, då blev jag glad!

Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag pluggar ekonomi, hahah. De e ett skämt! :-)

Hur imponerar man på dig?: Jadu, de är mkt som imponerar på mig. Men människor som vill något med sitt liv, inte bara flummar runt.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, heheh, speciellt framför MSN, haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag kommer och lämnar boken nu, är det okey?

Var bor du?: Skåne
Trivs du där?: Ja, de funkar.

Äger du några converse: Japp, ett par.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider, men inte för mkt!

Brukar du bli för full: De har väl hänt, hehe.

Är du allergisk mot något: Inget vad jag vet :-)

Hur svarar du i mobilen: De e olika, men oftast "Hej de e Vickan"

Antal timmar sömn inatt: Ca 8h

Brukar du komma i tid: Ja, alltid! Ibland kan man ju vara sen till någon förfest, men de e en annan femma ;-)


När mår du bra: När jag är med människor jag gillar, när jag är utomland och när jag kelar med mina finaste djur!

När blev du fotad senast: I helgen.

Hur känner du dig nu: Pigg och glad!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och grått.

Vad tycker du om fötter: Inget större fan av fötter, vet inte varför.

Vad saknar du: Min kissemisse Måns!

Hade du en bra kväll igår: Pluggade, så nej ;-)

Favorit dryck på morgonen: Juice.

Rakar du benen: Ja, vem vet var som händer när man är ute? Haha ;-)

När brukar du oftast gå och lägga dig: De e olika, väääldigt olika.

Är du blyg?: Nej, men jag kan nog uppfattas som det, för jag är inte den som söker uppmärksamhet.

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte. Men jag har ett gymkort!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte.

Har du spytt offentligt: Ja, en gång.. Men då var jag 10, så inte när jag var full!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jadu, ragga på tjejer, ha sex och lite sånt spännande, haha

Är du nöjd med ditt liv: Jadå!

Är du bortskämd: Nej, de tycker jag inte. Men mamma å pappa är snälla som sponsrar resor och så:)
Vad gör du i morgon: Pluggar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jadu, killarna i E.M.D.? Haha, neeej, men typ... Kate Winslet, kanske?!
Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jaa, de har jag verkligen!

Vad använder du för shampoo?: Hrmm, sunsilk, tror jag.

Hur gammal är du: 20.

Tycker du om någon just nu: Ingen speciell.

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: Spelade det en gång på mellanstadiet, var ganska kul.

Vilken tid gick du upp idag: Vid 12, var uppe seeent och pluggade!

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta.

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Julas?!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet och resa.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej..

Har du piercing: Öronen.

Vill du gifta dig: Ja, det tror jag nog men det är inget måste.

Vill du ha barn: Nej.

Solar du ofta: På sommaren och när jag är utomlands.

Är du bra på att laga mat: Ibland..
Är du flygrädd: Nej, förstår inte varför man ska vara det. De e säkrare än att åka bil ju!

Hur vig är du: Mittimellan

Är du musikalisk?: Nej, haha.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: Sandwich och nogger.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: Helt ok.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips.

Har du tandläkarskräck: Nej, om man haft tandställning så är man van vid det mesta.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, men de har väl de flesta?

Biter du på naglarna: Nej!

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte ofta.
Senaste låt du hörde: All I wanna do is make love to you...

Kommentarer
Postat av: sara

viilken lång lista :P

2009-03-25 @ 21:34:23
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0