Test!

TESTET!
Testet startar: 18.35
Jag heter: Victoria
Min ålder är: 20


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Jaa, de e inga större fel på den iaf.
Nöjd med mitt utseende?: Kanske inte en söndagmorron, haha:P
En typ som gillar att bråka?: Ja, lite drama e alltid kul!
Längre än 1.75cm? Nej.
En person som älskar att retas?: Ja, de e ganska kul!
Alltid glad?: För det mesta :)
En kille?: Nepp.
En tjej?: Jepp
Positiv när det händer tråkiga saker?: Det beror på.
Neger?: Nej.

JAG BRUKAR
Se på tv?: Ofta.
Vara med mina vänner?: Så ofta jag kan.
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga?: Nej, haha.
Vara naken?: Ja, men jag brukar inte springa runt naken i huset, haha.
Be till gud?: If I've done something bad ;-)
Sova?: Lääänge!
Spionera om dina föräldrar har samlag?: Neeej, blä!
Tänka på ditt ex?: Inte ofta.
Sjunga i duschen?: Jaa, haha.
Skutta runt på stan som lilleskutt?: Nej :P
Prata med dig själv framför spegeln?: "Skärp dig Vickan" Hehe, typ.
Stöta på andra fast du redan har en pojkvän/flickvän?: Nej!
Gå till stan för att stila?: Oftast inte, haha,
Åka buss?:  Nej, jag kör bil!
Knulla folk i röven?: De kan jag ju inte:P

JAG HAR
Hamnat i bråk?: Inga stooora.
Blivit slagen?: Av Cecan.
Fått komplimanger av en okänd?: Ja och de  ealltid lika kul!
Skrikit åt en okänd person?:  Nej.
Klarat ett prov?: Ja :)
Sårat någon? Ja, tyvärr.
Ramlat ner för en trappa?: Ja, hos Rebecka, hahaha.

Slagit någon tillbaka?: Ja!
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej.
 

Haft samlag med en som är 10 år äldre?: Nej, visst att jag gillar äldre, men inte sååå mkt äldre.
Slagit en vän?: Ja, hehe. Men de var på skoj!

Druckit te?: Ja
Kallat din vän för sexbomb?: Inte vad jag kan komma ihåg.
Stått på ett tak?: Japp!
Klagat på dig själv?: Varje dag!
Sagt fula ord till dina föräldrar?: 
Nej
Rymt hemifrån?: Nej.
Fuskat på prov?: Lalala…..
Tagit droger?: Alkohol
Rökt?: Ja, men bara nån gång.
Gillat en av samma kön?: Nej, bara killar som jag gillar!
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Jaa, hehe.

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [X]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [ x]
Hallå [x]
Tönt [X]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay[ ]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [ ]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [x]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: Ja
Taxi?: Ja
Bil?: Ja
Flygplan?: Ja
Moppe?: Ja
Häst?: Ja
Dubbeldäckare (buss)?: Ja
Helikopter?: Nej.
Ambulans?:  Nej.
En röd bmw?: Nej.
En gul volvo?: Nej.
En vit saab?: Ingen vit Saab.

TESTET
Var skit kul?: Sådär.
Var spännande?: Nej:p
Roligt?: Nej:P
Säg ett valfritt ord: Godis
Vad ville du få ut av ordet?: Sugen.
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Ja:P
Vad ska du göra nu?: Publicer detta.
Vad är det för dag idag?: Onsdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: Mamma lr pappa I guess
Sista frågan, vad är klockan nu? 18.52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0