Gårkvällen..

..Började på Loch Ness, där vi fick en varsin bandana och en varsin frisbee, tack för det säger jag, haha :-) Sedan gick vi mot Harrys där det var kareoke, dock sjöng jag ingenting, satt mest och snackade och lyssnade på falsksång, haha! Men trots att jag inte kom i säng förrän halv 4:a så tog jag mig i kragen och gick upp vid halv 11, inte för att jag har varit så produktiv idag, men vid 16 är det tänkt att jag ska börja redigera mitt typsnitt gjort av pasta, får hoppas att läraren blir nöjd, är dock inte så säker på det, för han är ganska så jätteflummig, haha :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Victoria! Hur är det med dig nu för tiden?Hoppas att du mår bra.

2009-10-10 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0