Good old times!

Igår var det förfest med T, P, Cecan och Becka, var så sjukt trevligt, kände verkligen att jag saknat det! Senare blev det utgång - Harrys. Väl inne på Harrys sprang jag in i N och H, treeevliga killar det där. Snackade om allt mellan himmel och jord med H fram tills det var dags att gå hem. Körde hem till P där det var en liiiiiten efterfest, typ.
Men en utekväll kan ju inte vra helt perfekt, eller hur? Det var den inte heller, men det ordnade upp sig på slutet, har nämligen lärt mig att man aldrig ska lämna ett uteställe besviken, ledsen eller arg, då är det bättre att ta upp det med personen på stället, och det har alltid löst sig för mig!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0