Lista!

10 sakar om mig
1. Är du singel? I'm singel and ready to mingel.
2. Är du lycklig? Ja.
3. Är du uttråkad? Jaaa!
4. Är du ledsen? Nej.
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nej, men på helgerna ;-)
8. Är du en cooling? De kan inte jag svara på. 
9. Är du från Irland? Nej, men däremot bodde jag där i 6½ månad.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, men man kan väl alltid hoppas.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, men det har väl alla?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Självklart.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Det har väl alla?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Japp.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Man kan väl alltid hoppas.
7. Är du kär? Nopp.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, och stort ska de vara!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Katt.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll, tjohoo!
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt.
10. MSN eller mobil? Mobil. 

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, haha.
2. Brutit ett ben? Nej, *ta i trä*
3. Gjort nåt du ångrar? De gör jag hela tiden.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr.
6. Ätit en hel tårta? Nej, herregud.
7. Gjort bort dig offentligt? Jadå, de har hänt.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jopp.
10. Velat försvinna? Ja 

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till Hanna
2. Telefonsamtalet du fick? Från Pappa
3. Personen du va med? Min syster
4. Roligaste grejen som hänt? Kelat med de två sötaste valparna i världen, Assa och Agnes!
5. Personen du sms:ade? Var nog Sara.
6. Du va i en bil med? Syrran
7. Gick på bio med? De var evigheter sedan jag var på bio!
8. Var och shoppade med? Becka, tror jag.
9. Du kysste? Säger jag inte ;-).
10. Du skrev till på myspace? De kommer jag inte ihåg, haha.
11. Du kommenterade? Ingen som helst aning.
12. Du tillbringade natten med? Min katt Måns, haha.
13. Du kramade? Ett par killar som jag sprang på på Östersjö.

Jag verkar inte ha något liv. Så det blir nog sängen nu!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Terese

hehe denna snor jag från dej XD :P

2008-07-25 @ 00:50:06
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0