Blondinbella

Jag orkar inte med henne. Hon får fan ge upp! Hon är ju bara 18 år, inte 40, som hon verkar vilja vara. Enligt henne är allt svart eller vitt. Hon skriver att hon skaffat städhjälpt, men inte fan har Desperate Housewives städhjälp! OCH de bakar sina egna kakor, hon köper säkert från ett bageri! Dubbelmoral så det skriker om det! Bara för att hon har blivit sambo behöver inte det betyda att hon ska vara värsta hemmafrun, att hon måste ge upp sitt partyliv för att hon har en pojkvän, hello! Detta är 2000-talet, inte 50-talet! När man är 18 brukarman vilja festa och ha kul, visst att man kanske inte går ut varje helg, men ändå, hon måste leva lite. Visst förstår jag att hon skriver detta för att röra runt lite i gryta men gaah! Jag blir bara så trött.

Som om de skulle vara fel med att vara singel och gå ut och festa? Just nu gillar jag det, är det nått fel på mig då eller? Jag vill leva livet och när jag är 40, ja, då kan jag tänka mig att ta det lite lugnare, haha. Kunna sitta och prata med vännerna och titta tillbaka på livet som ung då man gjorde bort sig något sååå sjukt mycket, och tänka att fan vad kul jag hade ändå!

Hon säger att hon "levde livet" när hon var 14, 14(!) Det tror då fan inte jag på!!! När de i nyhetsmorgon frågade henne om hon inte tyckte att hon missade ungdomen så svarade hon att det tyckte hon inte, att det var såhär hon ville leva. Visst gör du det om du vill, men kom fan inte här och klanka ner på alla som vill leva livet bara för att hon den mest perfekt människan som gått i ett par skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0