En perfekt efterfest..

... Ska enligt mig, Victoria Magnusson, se ut såhär!

¤ Mat är för mig ett måste. Efter man släkt törsten är det dags att dämpa hungern. Kan vara allt ifrån en kycklingtallrik till en banan bara jag får i mig något!
¤ Efterfesten ska enligt mig vara tillsammans med din flirt och/eller med ditt bästa gäng!
¤ Lite svagare drinkar eller vatten, jag föredrar vatten, då kommer man ihåg efterfesten på morgonen.
¤ Sedan sjunger man lite Singstar varvat med en massa snack om allt och inget.
¤ Om man inte har Singstar så funkar youtube helt perfekt det också, alltid lika kul att kolla på gamla musikvideos.
¤ Sen framåt morgonen är det dags för hemgång, i bilen diskuteras:
- Vad hände egentligen mellan dig och den killen när ni försvann?
- Vad sa han?
- Bytte ni nummer?
- Såg ni den sjukt snygga bartendern i baren?
- Kände vakterna igen dig också?
- Att detta måste göras om - många gånger, vi är trots allt ganska unga!
¤ Om man nu inte lyckats träffa någon ny eller inte känner någon i staden man festar i går det lika bra att efterfesta i bilen eller på torget. Bara man samlar ihop gänget, pratar, har skoj och bara får det där sista sagt, och det är minst lika roligt!

Såhär ser min perfekta efterfest ut!

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Då har man receptet på bästa utekvällen nu då :P

2009-01-09 @ 22:34:08
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: luce

Hahaha vatten. vad är det;)

2009-01-09 @ 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0