Tjolahopp!

Lyssnar på just nu: Let go med Janet.
Jobbigaste skolämnet: Just nu är det kursen i statistik.
Favoritcafé: Teapot.
Favorittidning: Cosmopolitan.
Största som händer i sommar: Ingen aning. Någon resa hoppas jag.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina älskade acne jeans.
Längd: Oväsäntlig ;)
Byter gärna garderob med: Ashley Olsen.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.
I sommar kommer jag gå klädd i: Shorts.
Men absolut inte i: Joggingdress.
Min yngsta kusin heter: Mats.
Favoritmodellen just nu: Jag gillar Gisele.
Byxa eller kjol? Byxa.
Så många skor har jag: Ingen aning.
Sminktips till allmänheten: Solpuder tjejer, solpuder!.
Du trodde att han skojade när han sa: De finns mååånga grejer!
En grej är: Jag vet att du vill ha mitt nr mer än någon annans. Då sa jag ehh, jasså de vet du?
En annan är; Du och jag vi kan vara vad som helst, vad som helst. Jaha, sa jag och så dansade vi vidare, haha!
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En muimui väska!
Senast utlästa bok: Ja du, det kommer jag inte ihåg.
Mitt rum kan beskrivas som: Organiserat kaos.
Mig själv med tre ord: Snäll, glad och kvällspigg.
Jag tränar: Inte, haha. men jag är ute och går.
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär och hjärtkirurg. Japp, jag hade höga tankar om mig själv. Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

svart är snyggt i klädväg. får jag sno denna frågelista? :P (med egna svar förstås) :P

2009-01-22 @ 22:50:49
Postat av: terese

oj, glömde mitt namn :P

2009-01-22 @ 22:51:38
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0