BTH till hösten!

Wiiiieee, jag kom in på BTH!! Jag var helt övertygad om att jag skulle gå kvar i Kristianstad och läsa ekonomi eftersom jag började flumma på om att mina djur var det jag brinner för och inte något kreativt, men det verkade inte dom bry sig om :-)
Har jag berättat om vad man skulle göra under intervju och test-dagen? Njaa, tror inte det va? Första skulle man bli indelade i olika grupper, jag kom i den gula gruppen, har jag för mig i alla fall, haha. Mitt första test var ett collage test, man skulle göra ett så galet collage som möjligt med hjälp av ett A2 ark och färgglada trianglar, rektanglar och kvadrater, m.m..

Efter det så var det dags att skriva en berättelse, jag valde att skriva om två kriminella gäng, haha :-) När jag skulle skriva ut det så såg jag att jag hade några små stavfel i slutet av berättelsen, men inte verkade de bry sig om det heller, haha.

Sist men absolut inte minst - intervjun! Jag var pretty nervös jag jag berätta, men de som intervjuade mig var avslappnade så efter några minuter kände jag mig bekväm och pratade på som aldrig förr!

Nu ska jag kolla runt lite på datorer och lägenheter, ni får ha det så bra!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: terese

vad bra! grattis! :D

2009-07-12 @ 22:49:45
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

GRATTIS GRATTIS GRAAAATTIS :D så jävla kul!

2009-07-14 @ 17:46:24
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0