Bara för att jag inte orka diska det sista...

1. hur mycket pengar har du på din mobil ? Har abonnemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?  Oh, yes :)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Klasskompisarna.
4. Hur lång är du? 1.55
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Meet the spartans
6. Hur löd ditt senaste sms? Typ: Vad stolt jag blir, puss puss.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på hur pratig jag känner mig :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Förra helgen
10. Icke godkänt i något ämne? Nepp
11. Mvg i något? Här kan man inte få MVG.
12. När vaknade du idag? 07,15. Sen sov jag lite till :)
13. Vilken är din favoritplats? I min goa säääng!
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan, hehe
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? om 10 år är jag 31, ja, då vill jag ha ett coolt jobb! Haha
16. Hur stor är din säng ? 167cm:D
17. Vad sover du i? T-shirt.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3
19. Var har du bott/bor? Östad, Dublin, Kristianstad & Karlshamn
20. Tycker du om kinamat? Yes!
21. Tycker du om kaffe? Ja, ibland!
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice
23. Kan du spela poker? Nej, inte specillt bra iaf
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Hmm, syrran..
25. Vill du ha barn? Inte som det känns nu iaf.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska & liiite italienska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.. *ta i trä*
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, resor och godis :P 
30. Äger du dyrbara smycken? Nej, inte speciellt tror jag..
31. Kan du rulla med tungan? Yes
32. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina kompisar e roliga!
33. Vad har du för ringsignal? Ring riiiing.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har nog det.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Soffan :P
36. Kan du byta olja på bilen? ja:)
37. Vilken var den senaste boken du läst? Kommer inte ihåg.
38. Dansar du i bilen?  Njaa..
39. När var du i kyrkan senast? Förrförra året tror jag, på en begravning.... 
40. Hur många hål har du i öronen? 2
41. Har du någon piercing?  Nepp
42. Har du någon tatuering? Nepp
43. Har du provat droger? Nepp
44. Röka eller snusa?  Inget av de
45. När rökade du sist?  Ja du, de var ett tag sen-
46. Vad är ditt mobil nummer?  0********9
47. Vad ska du göra ikväll? Jag ska till Harrys!
48. Har du några syskon? Ja en twinsister

Nu ska jag hoppa in i duschen och diska undan de sista! ha en suuupertrevlig kväll!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

klart man dansar i bilen hahaha :D

2009-12-04 @ 23:38:42
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0