Maya!

Idag har vi jobbat stenhårt, började kl 9 och slutade halv 8, livet är hårt här på BTH!  Mitt i allt skulle vi ha "utvecklingssamtal" som tur var gick det bra, över förväntan faktiskt. Jag fick lite inside information, tips inför 3.an då jag planerar att åka utomlands och plugga och min käft gick fan inte att få tyst på, jag hade uppenbarligen mycket att både klaga på och berömma våra kära lärare för, jag hade så mycket att berätta att vi till och med gick över tiden, haha!
Denna veckan kommer bli sjukt jobbig, kommer bli långa och slitsamma dagar, men vill man få ett bra arbete så gäller det att jobba, sedan har jag lovat N, en fika någondag i veckan, men honom ska jag nog kunna klämma in, planering är A och O, haha!
Nu ska jag fixa de sista såpbubblorna i Maya sedan är det sängen som gäller, blir en lika lång dag i morgon!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0