What do you want from me..

Vilken svordom använder du mest? Helvete, tror jag.
Äger du en iPod? Inte bara en utan två!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00.
Hur många resväskor äger du? Två eller tre.
Använder du flip-flops? Nej.
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop, city gross eller hemköp.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja.
Vilken var den senaste filmen du såg? He's just not that into you.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Vän!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En iPhone.
Har någon någonsin kallat dig lat? JA!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Lyssnar sällan på cd-spelare, men i bilen har jag "Salems nya.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jason Derulo.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Om någon nu har berättat en hemlighet så kan jag ju inte säga den!
När var senast någon stötte på dig? 2-3 veckor sedan, hehehe!
Vad åt du till middag senast? Bacon och pasta, haha!
Använder du huvtröjor? När jag är ute och springer.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2.
Läser du för skojs skull? Ja, det är viktigt, tycker jag!
Pratar du några andra språk? Engelska, tyska och liiiiiiite italienska.
Diskar du din egen disk? Ja, klart.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja.... försöker i alla fall...
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill göra en tatuering med Milos tassar!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Inte nödvändigtvis, men de e kul.
Vad har du med dig in på bion? Godis och läsk!
Vem var din favoritlärare och varför? Min biologilärare i högstadiet och svenskalärare i gymnasiet.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Lite duggregn.
Har du en blogg? Ehh, jaa, hehe.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska!
Gillar du att flyga? Ja!
När sov du senast på golvet? Har jag aldrig gjort!
Vilken är din favorit drink? Tom Collins är en av favoriterna!
Gillar du din boende-situation? Ja!!
Hur många timmar måste du sova för att fungera? 8, typ.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Brukar inte gråta till böcker.
Tycker du att du är attraktiv? When I'm reday to party! :P
Vad är du allergisk mot? Ingeet.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Inte ett dugg :D
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning, men om jag hade fått välja: Lucas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0