Gästinlägg av Milo!

Hej, Milo här igen!
Tjatade till mig ett inlägg till, hih! Sååå, var ska jag börja? Jo, Vickan kom hem med en ny leksak till mig idag, först tyckte jag att de var lite läskig men när Vickan väl börjat leka med den så insåg jag rätt snabbt att den inte var farlig och faktiskt rätt så kul att leka med, så tack Vickan för den roliga leksaken, du är världens bästa matte! I natt började jag busa med Vickans fossingar igen, hehe, hon blir såå arg på mig, men jag bryr mig inte, jag älskar att bita i fötter. Speciellt roligt tycker jag det är om hon har någon som sover bredvid henne, dock har hon inte haft det på ett litet tag, vilket jag gillar, för då får jag ha Vickan heelt för mig själv och det är kärlek på höög nivå, mjaaau!!
Vickan var ju som sagt på en fest tidigare och där så visade de denna coola hemsida, kolla in den, en sida helt i min smak!
Nej, nu säger Vickan att vi måååste hoppa i säng, och jag är benägen att hålla med!

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: becka

ja,... de e ju en vecka sen milo va å bet i min a fötter :P

2010-02-05 @ 09:23:17
URL: http://www.gepzy.livejornal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0