I'm bad, really bad, but don't tell my mum and dad!

Hur svarar du i mobiltelefonen? Hej, det är Vickan.
Ringer det mycket till dig? Nej, inte speciellt..
Ringer du mycket? Njaa. Det går i perioder de där.
Vem ringde du senast? Mamma eller Pappa
Hur mycket pengar har du? Några tusen, har nyligen fått studielånet.
Senast kramat och när? Milo!
Antal timmar sömn inatt? 9 timmar typ.
Sov du ensam? Sover aldrig ensam, har ju Milo!
Vem sov hos dig senast? Milo.
Vem vet mest om dig? Mina vänner.
Vem vet du mest om? Rebecka?
Vad ser du fram emot? Utgång i morgon!
Vad vill du ha just nu? En snygg klänning.
Vem hånar du? Min Bulgogi som inte alls blev stark.
Vem längtar du mest efter? Måns, Mimmi & Maya.
Vem vill du helst slippa? Ingen.
Vem stör du dig på? Just nu, ingen.
Vem vill du sova bredvid inatt? Joel Kinnaman:P
Vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss.
Vilken årstid är det nu? Vinter.
Anser du dig själv snygg? När jag är party ready ;-)
Har du varit kär? Japp.
Är du kär nu? Nej.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej.
Har du varit otrogen? Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag blir oftast uppraggad, jag flörtar bara :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Haha, neej, det var någon random kille på Harrys, trodde dock att jag såg honom på Coop dagen efter och då såg jag, enligt Catrin, livrädd ut, haha!
Vad åt du senast? Pasta.
Är du polare med grannarna? Nej.
Har du varit utomlands? Ja.
Var är dina syskon just nu? I Norrköping
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten.
Vad ska du göra efter det här? Sova!

Puss!

Kommentarer
Postat av: cecan

saknar du inte mig??

2010-02-26 @ 14:17:59
Postat av: becka

du bara tror att du vet en massa om mej :P hehehe

2010-02-27 @ 20:48:08
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Mattias

Din bulgogi var god ändå :D

2010-03-03 @ 08:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0