I'm not an alcoholic, I'm a student!

Idag gick jag med i den mest perfekta gruppen som någonsin existerat på facebook, "I'm not an alcoholic, I'm a student", perfekt eller vad? Som ni vet dricker studenter i både tid och otid, man gör allt för att fira en tenta, trösta sig för att en uppgift gått piss, ja man kan fira det mesta och fira det gör man med en flaska vin, med några shottar Minut, Jägermesiter, eller så tar man allt på en och samma gång, it's up to you! Jag rekommenderar inte allt på samma gång, been there, done that, som vi världsvana säger ;-)
Jag kommer ihåg precis i början av min utbildning, jag hade en flaska Rosé och några cider i kylskåpet och Catrin hade några öl hemma hos henne. Vi var lediga dagen efter och hade ingen uppgift, så vi tänkte, ah, vafan vi firar att vi är lediga i morgon! Sagt och gjort, vi gick hem till Catrin genom hela Kalrshamn med en klirrande systemkasse, en måndag kl. 23.00, vi mötte en kompis på vägen som bara skrattade och sa att vi var galna, haha! Vi kom hem till Catrin, korkade upp flaskan och gjorde några varma mackor att mätta våra tomma magar med, och om det märktes att våra magar var tomma, haha, jag har nog aldrig haft så roligt en måndagskväll/natt!

Puss!


Kommentarer
Postat av: becka

FYLLO!! :P

2010-02-11 @ 19:46:56
URL: http://www.gepzy.livejornal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0