Gästinlägg av Milo!

Hallojsan!

Nu är det jag, Milo som sitter med tassarna på tangenterna. Vickan hon hade ingen inspiration till något inlägg så hon tyckte att jag kunde få skriva ett, och det säger man väl aldrig nej till, eller hur?
Inatt tyckte jag att Vickan kunde vara lite social med mig, för jag vaknade kl 03.30 och kunde inte somna om, så jag började bita i Vickans fötter, vaknade hon? Ja, hehehe! Blev hon arg? Ohh, ja! Var det värt det? Helt klart, allt för att busa med Vickan mitt i natten, like the good old times, när jag var miini och älskade att väcka henne varje natt, hehe. Nu kan ni i alla fall lista ut varför jag har fått mitt smeknamn "Lill-skiten".

Idag har jag inte gjort så mycket, Vickan kom hem frpn skolan vid halv 5 så då var hon snäll och busade med mig i soffan en stund, ni vet de rören som finns i Klippan-sofforna? Ett hett tips är att leka med dem, Vickan brukar göra så den stutsar upp och ned och när hon får ont i armen brukar jag bära i väg med den och fortsätta leka någon annan stans! Det verkar som om Vickan har ganska mycket i skolan just nu, det enda hon gör är att sitta och knappra på tangenterna, tror de lär sig göra hemsidor just nu, men är inte säker, men hon verkar gilla det, och det är ju aldrig fel!
Nu ropar Vickan på mig att det är matdags, och maaaat säger jag aldrig nej till!

/Mileeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0