Ego Woman!

Köpte Ego Woamn av Carolina Gynning på bokren och shit vad bra den är! När jag köpte den råkade jag säga att jag tycker det är roligare att köpa böcker än skor och det var inte så populärt, haha! Men är man en boknörd som jag så är man!
Sofie och Doris var här en stund och hälsade på mig, Sofie var snäll och lagade goda pannkakor till oss, och om dom var goda! När vi gick till hemköp för att köpa mjölk och ägg började det snöa, fatta vad vi blev ledsna! De senaste dagarna har ju vädret varit helt amazing, vårväder till tusen liksom, men, nej, det fick vi inte njuta av länge!
Men nu måste jag hoppa i säng, i morgon ska vi filma hela den och jag är hur pepp som helst!


Puss!

Kommentarer
Postat av: becka

här snöade de inget^^

2010-03-05 @ 09:56:36
URL: http://www.gepzy.livejornal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0