Jogginrunda!

Idag var jag och Mattias ute och joggade, det är mycket roligare att jogga tillsammans med någon än själv, att ha någon som pushar mig är verkligen något jag behöver om jag inte är 100% pepp.
Vi sprang upp till Vägga och strandpromenaden tillbaka och precis vid vattnet ligger det några sjukt fina lägenheter och några hus, ett av husen har verkligen insyn och precis när vi sprang förbi huset så tittade vi in och Mattias sa, "shit, vilket snyggt hus!" Precis när han sagt det kom det en snygg, ung kille in i vardagsrummet och då var hans kommentar -"Men Vickan tänkte väl, shit, vilken snygg kille" och då mina vänner, då kan man säga att man känner mig när man kläcker ur sig nått sånt, haha.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha! :D han var nog högst sjutton! ;)

2010-03-31 @ 11:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0