Soldyrkare!

Förstår ni hur glad jag varit idag! Vädret har varit helt otroligt, soligt hela dagen, lite kallt, men what the fuck liksom! Dagen började med en redovisning som gick bra, sedan satte Catrin, jag, Mattis, Ulf & Dagge oss ute på bryggan på piren för att snacka lite skit medans våra datorer laddade ner lite filmklipp vi ska redigera under de kommande dagarna! Sedan gick vi in och åt kyckling med stuvade potatis på GG, och efter det tog vi oss en varsin gratis kopp té och gick ut på bryggan igen i nån timme, det är livet!
Efter det åkte jag och Catrin en liten runda ute vid Vägga och checkade läget, sedan åkte jag hem, kollade Facebook, men fick ångest över att sitta inne när jag har världens bästa balkong, så jag fixade en kopp té och tog ut min bok Ego Woman av Carolina Gynning och gick ut på balkogen för att få ännu mer sol!
Resten av kvällen har jag hängt med Sofie, Mattias & Catrin och jag har varit igång hela dagen och de börja kännas så nu ska jag hoppa i säng!

Puss!

Här satt vi, jag förstår om ni är avundsjuka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0