Dagens!


DAGENS VILL HA: En MacBook Pro, så jag kan göra alla mina appidéer till verklighet!
DAGENS KLÄDSEL: Acne jeans och H&M tisha.
DAGENS SMINK: Fundation.
DAGENS FRISYR: Ser ut som ett troll, haha.
DAGENS HÄNDELSE: Skrev en fråga i appcelerator forumet, Mattias sa att jag skulle få mååånga svar eftersom jag var tjej. Jag fick 0.
DAGENS LÅT: I'm so Happy - Salem.
DAGENS PLANER: Sova.
DAGENS SAKNAD: Milo.
DAGENS DUMMASTE: Flippen som inte vill som jag i titanium!
DAGENS SJUKA: Mitt öga gjör ont :-(
DAGENS DROG: Mat.
DAGENS ROLIGASTE: När titanium vill som jag!
DAGENS FAVORIT: Måste det var en person? Nej, tänkte väl det. Så jag väljer Kladdkaka.
DAGENS KÖP: Kladdkak och mjölk.
DAGENS GODIS: Kladdkak om man nu kan kalla det godis?
DAGENS HUMÖR: Växlande.
DAGENS ORD: "Fitthelvete".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0