"Gaaaahh, jag blir så jääävla trött!!"

Så har det låtit när jag och Mattias kodat idag, inget har gått vår väg idag, verkligen ingenting! Men hörde nyss att Mattias löst sitt problem, nu ska jag bara lösa mitt också, men det kommer jag göra, så det så!
Kollade innan om jag hade fått svar i Appcelerator forumet, men där fanns inget, jag har letat i såå många timmar efter hur jag ska få flippen att flippa rätt, men nej då, det finns inget att hitta, and it's killing me!
Men jag kommer vara riktigt stolt när den väl kommer upp på Appstore, då kommer jag tvinga varenda människa jag träffar på som har en iPhone att ladda ner appen, haha!

Kommentarer
Postat av: becka

de går inte att lägga upp en bild vid din fråga? ;) snygg bild på dej kanske hjälper :P

2010-05-21 @ 09:00:13
URL: http://www.gepzy.livejornal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0