Lista.

GILLAR DU ATT

Ge kramar:
Jaa!
Ge massage: Ja, faktiskt, men jag älskar att få också!
Gå promenader i regnet: Nej, fy!


ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren:
Jag gjorde inte så mycket, badade, solade och chillade!
Svär du för mycket: Nej, bara när jag blir arg.
När duschade du senast: I morse.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta.
Vilken färg är dina underkläder: Svarta.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Travie McCoy - Billionarie.
Vad var det sista du sa: "Sover du, Milo?"
Vad är brevid dig just nu: Ett soffbord.
Vad var det sista du åt: Köttfärsås och spagetti.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Milo.
Har du en lavalampa: Nepp, aldrig haft någon faktiskt.
Hur är vädret just nu: Molnigt skulle jag tro.
Vad gjorde du igår natt: Sov.
Vem pratade du sist med på telefon: Cecan.
Vad gör dig glad: En jääkla massa!
Vart skulle vilja du åka: Australien, New York, Kenya, LA, Korea...
Vill du ha barn: Jag vet inte.
Vad ska dom heta: Vilda & Lucas, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0