Allt och inget.

Känns som jag hållt igång heela dagen, vaknade typ halv 8, låg och drog mig till typ 8, käkade frukost, drog till skolan och hade en föreläsning om research. Jag kommer vara sjukt duktig på att multitaska när jag är klar på BTH, det är en sak som är säker i alla fall!
Satt sedan i någon timme med min grupp, svarade på lite frågor och skickade iväg ett klagomail till vår lärare ;-)

Efter det åkte jag hem och käkade upp min oerhört goda korvstroganoff för att sen gå en runda på stan med Catrin.
Tänkte ta en powernap när jag kommit hem, men fastnade framför MSN och helt plötsligt blev kl 19 och då körde jag och hämtade upp Mattiasen för att handla på City Gross, sen körde vi en liten runda ut till Vägga och snackade lite skit :)

Nu sitter jag här, det är tomt och tyst och känner mig faktiskt redo för sängen, skolan börjar kl 10 och jag har ingen aning om hur länge vi kan tänkas sitta, så detta inlägg avslutar jag med en bild på Milo, puss!


Bild: Johan C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0