Årsresumé!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till Dublin för att jobba på Starbucks, i början tyckte jag att det var skitcoolt att jobba på Stabucks, tyckte jag inte efter en månad kan jag lova er!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga, kanske att jag lovade mig själv att aldrig jobba på Starbucks, vem vet.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
Tycker 2008 har varit ett ganska så händelserikt år, i alla fall för mig! Men det jag vill ha år 2009 är mer motivation till att studera, jag skjuter upp allt till sista sekunden. Jag får skärpa mig på den fronten!

5. Vad var din största framgång 2008?
Att jag insåg klarade mig själv, helt själv!

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol! Jävlar vad vid drack! Men man får ju ta seden dit man kommer, eller hur? Hahaha..

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer. Hade pengarna men saknade tiden, tyvärr.

8. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat. Men då hade jag ju iofs inte haft råd att leva som jag gjorde!

9. Hur tillbringar du nyår?
Hemma med mina kompisar!

10. Vem saknade du?
Mina vänner i Dublin!

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Ja, några grejer finns det allt, men det är glömt!

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?

Jag kan inte välja! Första delen pg.a. allt det roliga som hände i Dublin, andra delen p.g.a. alla fester här i Sverige!

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Jag tror den blir superb!

Kommentarer
Postat av: becka

höhöhö.... tror du missade vissa viktiga detaljer :P ;)

2008-12-30 @ 19:56:33
URL: http://gepzy.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0