Högsommarvärme!

Idag har det varit en ganska så lugn dag. Jag och Cecan träffade Sara ett par timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Bland annat om våra alkoholvanor som har förändrats markant efter ett par händelser för några veckor sedan! Men, men, det är väl bara bra att man kan ha kul utan alkohol också, eller hur?

Tänkte att jag skulle lägga in några bilder i från Dublin. Jag bodde i Dublin 1 (City Center). Världens bästa flatmates, vi triggade varandra ganska så ofta när vi var ute och svirade i Tempel Bar. Det var ett par galna månader med Isabell och Wendy, men kul hade vi i alla fall.

Denna bilden är tagen i Phoenix Park, urskönt väder hade vi den dagen. Var typ två dagar innan jag skulle åka hem till Sverige igen, kändes lite smått vemodigt att lämna Dublin då vädret var så fint!


Vädret idag har varit helt amazing! Varmt och gott, riktig högsommar, hoppas bara att det håller i sig som de har lovat så att man kanske till och med kan ta sig ett dopp i helgen, man kan ju alltid hoppas!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

och vi spenderade typ 5 min ute sen tyckte vi det var för varmt ! HAHA ;D

2008-07-23 @ 22:28:41
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0