Lista!

1.  pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Träffar jag honom, så ja :-)
2. har du sett din bästa vän gråta? - Ja.
3. har du gråtit över en kille/tjej? - Ja, fast då sa en väldigt klok kompis att det inte var värt de och ärligt talat var det inte det heller, haha :-)
4. har du fått någon komplimang idag? - Inte dag.
 5. bor din mamma och pappa tillsammans? - Japp.
6. är du polare med grannarna? - Kan man väl säga.
7. hur många förhållanden har du haft? Nothing too serious..
8. gillar du någon just nu? - Kanske, kanske inte ;-) 
9. senaste piercingen? När jag var typ 13..
10. vart åkte du sist du reste? New York! Yes, you heard it, NYC!
11. gay? - Nej, det är killar jag gillar :-)
12. har du däckat/spytt för du druckit? - Inte däckat..
13. vad har du för telefon? - Samsung touch wiz.
14. har du täckt någons hus med toa-papper? - Nej.
15. suger det här? Liite ;-)
16. har du varit på stranden? - Jaa:-)
17. vem är din bästis? - Har inte bara en.
18. vem träffar du mest av dina kompisar? - Rebecka, tror jag :-)
19. har du bra syn? - Ja.
20. har du varit på ett party? - Jaa!
21. vilket är ditt favoritdjur? Pandor!
22. vilken är din favoritfärg? - Blå.
23. har du varit utomlands? - Jaa :-)
24. har du sett din bästa vän naken? - När man var liten. 
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? - Har bara varit på ett och det kommer jag inte ens ihåg ;-)
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? - Jaaa!
       27. var är dina syskon just nu? I detta rum.
28. hur är din dröm kille/tjej?  Rolig, charmig, snygg, omtänksam, bla bla bla ;-)

29. vilken tid gick du upp imorse? 08.00.
30. vad ska du göra i helgen? Titta på bio och käka sushi!
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg?  Min mobil har slut på batteriet, så jag kan inte läsa det.

       32. vad står det i ditt nyaste sms? Jag tror det står: Oj, shit, jag kommer strax.
33. vad har du för kläder på dig just nu? - Jeans, t-shirt, kosta and underwear.

34. vad har du för färg på ditt hår? - Blont
35. vad gjorde du igår? - Var i skolan och pluggade.
36. vad är det första du gör på morgonen? - Toaletten.
37. vad ska du göra efter det här? - Plugga lite.
38. tänker du på någon viss person just nu? - När jag hör denna låten, ja..
39. vad är klockan just nu? - 20.42.
40. katter eller hundar? - Har båda.
41. har du varit kär i en lärare? - Nej. 
42. vad längar du mest efter till med sommaren? - Grillning och feeeeeeester!
43. vad önskar du dig i julklapp? - En resa.
44. sommar eller vinter? - Sommar.
45. bästa låten? - Finns för många.
46. bada eller sola? Sola.
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? Neej, inte precis..
48. sminkar du dig ? - Jaa!
49. vill du dö? - Inte nu, men nån gång så dör man ju, men de vill jag inte tänka på nu!
50. är detta sista frågan? - Jaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0