Ikea, Skanör & Karlshamn!

I morgon är det dags för den årliga trippen till Ikea, jag ska typ inte ha något, kanske nått litet till lägenheten, men det ska jag fixa senare, i morgon är det Cecan som ska handla, bl.a en fotölj, tur att vi är tre starka tjejer som åker, mwohaha ;-)
Skanör/Falsterbo blir det på tisdag med familjen och farmor, ska ner och hälsa på släktingar och käka här, rekommenderas starkt!!
Sist men absolut inte minst ska jag in till K-hamn och skriva på kontraktet för lägenheten, wiiiee, då är den min på riktigt! Och ni, håll utkik på facebook för en inbjudan till min inflyttningsfest!

Miiiiini Vic på Times Square, kallt som faaaan, men taaaaaaaake me back!!!

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

iiiih! Grattis! :D

2009-08-03 @ 19:21:39
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha nej det fanns inte mycket till butiker, tur för mig :P

min laptop är ganska ny, köpte den i julas, det är ju ingen superdator men den pallar med de mesta. Jag tror inte du behöver någon proffs dator, de flesta datorer nu för tiden klarar av adobe's program utan problem! Shit snart är de bara 2 veckor kvar börjar bli lite nervös haha! Hitta du nå kul på ikea? :)

2009-08-04 @ 22:54:48
URL: http://youphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0